יום שבת, 17 במאי 2008

שיעור אינטרוויז

ביום שלישי השתתפתי בפעם הראשונה בשיעור ווירטואלי חי במערכת האינטרוויז। הרגשתי מאוד לא טוב עם התנסות זו । במהלך השיעור התיאשתי , שאלתי האם השיעור יוקלט כי חשוב לי לשמוע ולדעת מהם התכנים שבהם דנו , והתנתקתי מהשיעור।

הקצב איטי להחריד! יותר מדי זמן מבוזבז בניסיונות ליצור קשר עם המשתתפים, ואת אלה ששמעו איכות השידור היתה גרועה, שמעו חזק מדי או לא שמעו בכלל, הדברים נקטעו באמצע...
אני מבינה שזו הזדמנות לקשר בין כל המשתתפים ,הרחוקים והקרובים , ונילי।
אני מודעת לחשיבות של ההתנסות וגם התנסות ו"חשיפה" לתקלות תורמת במובנים מסויימים ללמידה ।
אני לא מרגישה שניתרמתי במפגש זה וחבל.

2 תגובות:

מרב אמר/ה...

אני ממש לא מרגישה כמוך, אני לא הפסקתי להתפעל. זו היתה התנסות ראשונה שלי בשיעור כזה. נשארתי מלאת התפעלות.

shulamit אמר/ה...

אפרת שלום,
תקלות שהיו בשיעור שלנו הן צפויות, יחד עם זאת לא תמיד זה קורה ותאמיני לי כאחת שניהלה שיעורים כאלה עם תלמידי יסודי, כאשר יש תקלות הבעיה היא גדולה יותר ולעיתים אף צריך לבטל שיעור.
גם אצלי היתה תקלה שהפתיעה אותי לאחר שהצבעתי וסיימתי לומר את מה שרציתי גיליתי שבכלל לא שמעו אותי!!
אני חייבת לציין שלמרות שלנו השיעור נראה איטי ידי המנחה מלאות עבודה וגירויים בעיקר כאשר יש תקלות. הוא חייב גם לנהל את השיעור ובד בבד להתייחס לפתקים שנשלחים ע"י אנשים שלא יכולים לדבר וכן הלאה.
אין ספק ששיעורי אינטרוויז מוצלחים כאשר יש אינטראקציה פעילה בין השותפים.
שולמית